dilluns, 21 de març del 2011

VALORACIÓ

Cada persona tenim, en la nostra vida, una forma concreta d’actuar el que fa que moltes vegades em pregunti per què som d’una manera i no d’una altra. Seran els gens que regulen les nostres funcions, el nostre comportament? no en tinc ni idea però si que a cops he observat com a vegades hi ha actituds meves que em surten sense ser-ne conscient.

Abans de més jove, actualment he de dir que no tant, crec que en segons quines experiències viscudes, m’he comportat com una persona esbojarrada, més en la forma de valorar fets, que no pas en les meves actuacions, el que m’ha portat a haver de reflexionar i retrocedir en segons quins pressuposats criteris.

No hi ha cap dubte que això equival a haver de recular en els judicis prefabricats i m’ha portat a establir una conversa amb la o les persones involucrades que acaba sent el començament d’una preciosa amistat i és aquí on he descobert la gran vàlua que és tenir persones en el meu entorn que m’ofereixen una excel·lent i sincera companyonia que no es pot valorar si no s’ha experimentat.

2 comentaris:

  1. Com sempre les teves reflexions marquen la teva personalitat. Gracies per ser amiga teva.

    ResponElimina
  2. Tatxan, tatxan! Per fi respires i estàs molt i molt reflexiva; algun problema? Perquè no sortim un dia a dinar i ens esbargim? Ja et trucaré.

    ResponElimina